Czy samodzielne pozycjonowanie się opłaca?

Niewiele osób zdaje sobie sprawę, że pozycjonowanie i public relations można z sobą łączyć i razem utworzyć coś co będzie współgrało ze sobą idealnie. Zwiększając w dodatku sprzedaż naszego produktu. Jednakże jak to zrobić?

Jak wiemy Public Relations w dużym stopniu korzysta z notek prasowych jako jednej z sposobów dotarcie do klienta z produktem. Bądź też drugim misją takiej notki jest kreowanie marki w oczach ewentualnych kupujących. Jedynym co powinno się zrobić to odpowiednie zoptymalizowanie danego artykułu prasowego dzięki, takiej optymalizacji nasza informacja dotrze do znacznie większej grupy zainteresowanym. Warto wykorzystywać w takich artykułach bardzo niszowe słowa kluczowe. Dzięki temu pozycjonowanie wykona się prawie samoczynnie. Drugą dobrą cechą takich artykułów jest fakt, że łatwo uda się w niego wpleść zagnieżdżone linki do mojej witryny. Takie linki wyglądają nadzwyczaj naturalnie, ponieważ nikogo wszak nie powinno dziwić, że w artykule o ofercie danej firmy znajdzie się odnośnik do niej.

W jaki sposób więc zauważyłeś PR i pozycjonowanie stron można ze sobą łączyć. Powiedziałbym dosłownie, że trzeba to robić dla bardzo dobra firmy. Natomiast dlaczego firmy nie korzystają z takiej sposobów. Wydaje mi się, że nie posiadają odpowiednich kompetencji aby ten potencjał wykorzystać.

Zapraszmy do spojrzenia na nasz katalog firm.